سلام 

چند روز پیش از سفر کربلا برگشتم. در مسیر برگشت انگار مریض شدم که البته بر خلاف انتظارم خیلی خفیف بود و الان خوبم. توی خونه هم احتیاط کردم و ماسک زدم و دور از مهرداد و فندق خوابیدم و الحمدلله فعلا که مشکلی نبوده. 

دوستان عزیزم در وبلاگ...

اگر خدا قبول کنه بارها برای همه دعا کردم، هم برای عزیزانی که همیشه سر میزنن و رد حضورشون رو میبینم، عزیزانی که کامنت و نظر میگذارن، عزیزانی که شاید خاموش باشند اما آمار نشون میده که بازدیدی شده...کسانی که مشخصا پیام دادند و التماس دعا گفتند... واسه اینکه هیچکس رو فراموش نکنم همینقدررررر با جزییات از قلب و فکرم گذروندم ...حتی گفتم اگر کسی از اینجا رد شده و خواسته و حاجتی از نظرش گذشته...

هر جایی که حال خوبی پیدا کردم برای همه و از جمله شما دوستان خوبم دعا کردم. عزیزانی که به این راه و روش هم تمایل و اعتقادی ندارند به عنوان یک آرزو و انرژی مثبت از من بپذیرند.

اینقدرررررررررر کار دارم که نمی‌دونم از کجا و کدومش شروع کنم!!!!!!!! باورم نمیشه تابستون تموم شد!!!!!!!!!! هر وقت بتونم میام و می‌نویسم. 


نظرات 10 + ارسال نظر
مه سو یکشنبه 9 مهر 1402 ساعت 01:51

شکر که سلامتی و بهتری...ان شاالله روزی هر ساله ت باشه زیارت

خیلی ممنونم مامان مه سوی نازنین...

فاطمه سه‌شنبه 28 شهریور 1402 ساعت 13:08 http://Ttab.blogsky.com

قبول باشه عزیزم.

خیلی ممنونم فاطمه جان

مریم شنبه 25 شهریور 1402 ساعت 17:28

سلام ممنون غزال جان دعا کردی

سلام عزیزم... سلامت باشی

جمعه 24 شهریور 1402 ساعت 14:16

قبول باشه خانم

خدا قبول کنه. ممنونم

طیبه پنج‌شنبه 23 شهریور 1402 ساعت 12:22

سلام عزیزم.. زیارت قبول .. ممنون که دعامون کردی

سلام از ماست... ممنونم

مرضی چهارشنبه 22 شهریور 1402 ساعت 18:01

سلام زیارت قبول
میدونین وقتی اومدین اینجا نوشتین میخواین راهی کربلا بشین چی به ذهنم اومد؟ این زیارت هدیه شما بابت پرستاری از مادرشوهر و پدرشوهرتونه صبری و سختی که تحمل کردین واقعا آفرین دارید و باید تحسینتون کرد

سلام عزیزم.
خیلی ممنونم که نگاهتون به من اینقدر زیباست. شرمنده شدم

نیوشا چهارشنبه 22 شهریور 1402 ساعت 16:49

زیارت قبول

ممنون عزیزم

ماهش چهارشنبه 22 شهریور 1402 ساعت 09:38 http://badeyedel.blogsky.com

زیارتا قبول!
سلامت باشید!

ممنون عزیزم

صبا چهارشنبه 22 شهریور 1402 ساعت 02:50 https://gharetanhaei.blog.ir/

سلام خدا رو شکر که به سلامتی برگشتی و ممنون از اینکه به یادمون بودی.

سلام صبا جان...ممنونم ازت...سلامت باشی

لیلی سه‌شنبه 21 شهریور 1402 ساعت 23:25 http://lostinwonderland.blogsky.com

زیارتتون قبول حق. خدا رو شکر که به سلامت برگشتین. ممنون از دعاهاتون برای وبلاگ نویسان. خدا گرفتاریهایی همه مردم رو یکی یکی رفع کنه.رسیدنتون به خیر

ممنون عزیزم...لطف کردی
الهی آمین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد