همسفر

دیروز نزدیک ظهر کاروان اسم من رو هم قطعی کرد...

با یکی همسفرم اینقدررررر پاکه، اینقدرررر آدم خوبیه و فکر می‌کنه من به اندازه خودش خوبم که خجالت میکشم واقعا...

بالاخره هر آدمی خودش می‌دونه چقدرررر کاستی داره، منم از خودم آگاهم واسه همینها هم روم نمیشد به امام حسین بگم جور کن یا کارهام پیش بره و... ساکت نشستم یک گوشه و نگاه کردم فقط...

حالا این بنده خدا همسفرم که از فامیل هست...خیلی منو دوست داره و خودش بهترینه... کاش منم بهتر بشم

نظرات 4 + ارسال نظر
ماهش سه‌شنبه 21 شهریور 1402 ساعت 14:13 http://badeyedel.blogsky.com

عه من امروز سر زدم!؟
شما رفتید کربلا!؟
التماس دعا کربلایی!؟

ساناز چهارشنبه 8 شهریور 1402 ساعت 19:12

سلام. خوشا به سعادتتون
انشاءالله سفر خوب و راحت با زیارت قبول داشته باشید. لطفا من را هم مخصوص دعا کن که حاجتم براورده بشه و مشکلم حل بشه

مریم سه‌شنبه 7 شهریور 1402 ساعت 19:16

سلام غزل میشه اسم منم حرم امام علی یا امام حسین رفتی بگی ،برام دعا کنی خیلی دلشکسته ام دعایم کن.

سلام مریم جان...
ان شاء الله که قابل باشم و بتونم همه رو دعا کنم

لیلی سه‌شنبه 7 شهریور 1402 ساعت 18:32 http://lostinwonderland.blogsky.com

ما رو از دعا فراموش نکنین. زیارتتون قبول باشه عزیزم.

ان شاء الله که بتونم پیغام‌رسان دعاهاتون باشم گلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد