تعلیق

میگم...

این بار که سلاطین وسواس ضربتی عمل کردند و خون به جگر ما نفرمودند، یک چیز دیگه شد از دیشب فکرمون درگیر شده!!!

طرف مقابل یهو دیشب حس کرده داره متضرر میشه

من واسه پیامهای پرمهرتون گذاشتم...اگر موارد دیگه هم مطرح شده بود پاسخ دادم اما فعلا تبریکات رو معلق میکنیم تا فردا شب ببینیم برنامه چیه!

البته که ما اصراری به معامله با فردی که مردد شده نداریم و حاضر به بالا بردن مبلغ پرداختی هم نیستیم. اما چون فروشنده  از یک جهتی با دوستی که میشناسیم فامیل دراومده به احترام دوستی قرار شده تا فردا شب به ما اعلام کنه که اگر حس میکنه سود بیشتری جای دیگری منتظرش هست همدیگه رو به خدای بزرگ بسپاریم و ایشون هم بیعانه ی مار و برگردونده و تمام!



نظرات 2 + ارسال نظر
دانشجو شنبه 19 تیر 1400 ساعت 22:55 http://mywords97.blogfa.com/

نتیجه چی شد؟ این از معامله پشیمون شدن یکی از طرفین معامله خیلی سخته. آدم هم دلش نمیخواد یه چیزی میخره یا میفروشه با رضایت قلبی طرف دیگه معامله همراه نباشه. اینجا این جمله کلیدی بسیار کارسازه که:‌ تا قسمت چی باشه.

واقعا ما هم همین جمله رو گفتیم و انگار که قراره قسمتمون باشه

رسیدن چهارشنبه 16 تیر 1400 ساعت 12:33

پس منم فعلا تبریک رو نگه میدارم تو جعبه کادویی و پاپیون قرمز گره میزنم تا بعد تقدیمت کنم

مرسی ساره جان. فکر کنم کم کم میشه جعبه کادوییت رو بیاری ولی صبر میکنم کامل پروسه ش تموم بشه بعد با خیال راحت بازش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد