چه حرکتی زدن این سلاطین وسواس!!!

میگم...

عجیب نیست که "سلاطین وسواس"، بزرگ خانواده مهردادیان و پسر ارشدشون اولین ماشینی رو که دیدن، خریدن؟!!!

yes!!!

ماشین خریدیم!!!



پ.ن.1: فعلا در حد آینه بغلش پول دادیما!

پ.ن.2: این درسته که با آینه بغل ما رفتن یک شهر دیگه و برگردن؟!

پ.ن.3: من هنوز توی شوکم!

پ.ن.4: ماشین نو نیست و چیز خفنی هم نیست اما از قراضه ی ما بهتره.مدل 97. پارس.به شدتتتت تمیز. ماشین چندم یک خانواده ی پولدار!!!

پ.ن.5: تا قرارداد رو بهم ندادن همش فکر میکردم دارن منه صحنه سازی میکنند!

پ.ن.6: من همچنان در شوک...

پ.ن.7: فردا نهمین سالگرد ازدواجمونه. البته که ما همیشه فقط به قمری گرامی میداریم اما با وجود این سورپرایز جا داشت اشاره کنم

پ.ن.8: قراره تو کارنامه ی سلاطین وسواس این حرکت زیبا و انتحاری رو حک کنم و مدتی بهشون گیر ندم

پ.ن.9: حالا باید تا هفته بعد پول جور کنیم... وام گرفتیم ولی فکر کنم دو هفته طول بکشه بیاد!

پ.ن.10: قبل از نوشتن پست قبل زنگ زده بودم به جاری احوالش رو بپرسم و گفتم بابا یا رفته خونه بدون لپ تاپ یا داره فروشنده ی ماشین رو دیوونه میکنه! اینا تا منو روانی نکنن ماشین نمیخرن! پس از ورود پدر و پسر به منزل و آگاهی از "ماوقع"! از اظهارات خود شرمگین شده و بلافاصله به جاری خبر دادم و دو نفری طلب عفو نمودیم!

پ.ن.11: متن پیام جاری به بهزاد! شما واکنش پسر کوچک خانواده رو ببینید فقط!


دوستان روشن و خاموش من که اینجا رو میخونید آرزو میکنم هر آنچه مادی و معنوی در دل دارید به زودی زود بهش دست پیدا کنید. بهترین بهترین بهترین از هر چیزی.

نظرات 7 + ارسال نظر
دانشجو پنج‌شنبه 17 تیر 1400 ساعت 18:59 http://mywords97.blogfa.com/

سالگرد ازدواجتون مبارک باشه. خرید ماشین هم مبارک باشه. ایشالله به سلامتی باهاش خوش بگذرونین. چه مناسبتی بوده که قمری جشن می گیرین؟!!!

ممنونم. مرسی از لطفت عزیزم
نیمه شعبان بود سالگرد عقدمون و هر سال همون نیمه شعبان در حد مرور خاطرات گرامی می‌داریم.تولد مامان مهرداد هم به قمری همون روز هستش.گاهی کیکی هم می‌پزیم

مه سو پنج‌شنبه 17 تیر 1400 ساعت 10:05 Http://mahso.blog.ir

چون پست آخرت رو هم دیدم...میگم ان شا الله هر اونچه خیر و صلاحتون هست اتفاق بیفته و بهترینا نصیبتون بشه...

نگار سه‌شنبه 15 تیر 1400 ساعت 18:21 http://Neli2026.blogfa.com

مباااارکه
الهی که چرخش به شادی و گردش بچرخه.

فاطمه سه‌شنبه 15 تیر 1400 ساعت 16:34 http://Ttab.blogsky.com

عزیزم مبارکتون باشه.گفته بودی دوست داریدماشینوعوص کنیدخداروشکرکه تونستیدچرخش براتون بچرخه

محبوبه سه‌شنبه 15 تیر 1400 ساعت 13:40

به به ، مباااارکه، مگه بی وام اصلا میشه؟! عااالی، ما حرکت از سمند به چانگان ، و جک اس فایو داشتیم، همه وام ، یک اعتراف ریز بکنم. جایی میگفتن آقای دکتر بعد همسر از یک سمند بسیار خسته پیاده میشد من خندم می‌گرفت الان یکم احساس بهتری دارم ، ماشین درسته برای راحتی ه واللله، ولی اعتراف میکنم دوست داشتم ماشین بهتری داشته باشم ، و خوشحالم شما هم دارین و الان از حالت خستگی در اومدین


عاشق اعترافت شدم.
حالا خواهر اون سمند خسته ی شما سقف آرزوی ما هم بود اون جک اس فایو شما ماشین همین همسایه مون هستش که کاندید شورای شهر شده بود ببین ما تو چه پارکینگی زندگی رو سر میکنیم!
این طبیعیه که همه دوست دارن سطح بالاتری از رفاه رو تجربه کنند و اصلا هم بد نیست. وقتی بد میشه که واسه رسیدن بهش از هر روشی ولو غیر معمول و ناپسند استفاده کنند یا اگر به آنچه میخوان نرسیدن دیگه کلا زانوی غم بغل بگیرن. پس خواست شما کاملا طبیعی بوده و خداروشکر که دیگه سمند خسته ندارید

هانیه سه‌شنبه 15 تیر 1400 ساعت 09:58

سلااام
سالگرد ازدواجتون مبارک انشالله به سلامتی و خوشی

سلام. متشکرم عزیزم

شارمین دوشنبه 14 تیر 1400 ساعت 21:51 http://behappy.blog.ir

به به، مبارک باشه.
سالگرد ازدواجتونم مبارک


ممنون عزیییییییییییییزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد