اندر احوالات اینستا

توی اینستاگرام پر شده از افرادی که کلییییی فالوور دارن و کلی هم تبلیغ میگیرن و اگر تو دوست داشته باشی فالوشون کنی مجبوری اون همه تبلیغ رو هم بپذیری و بیشتر اوقات بهتره بگیم تحمل کنی! فکر کنین یک زمانی اون قدیما که نمیدونم چرا من وبلاگ رو نمیشناختم و فکر میکردم وبلاگ نویسی کار آدمای خیلیییییی خفنیه چقدرررررر وبلاگها خواننده داشتن و میشده تبلیغ کنی! بعد شما فکر کن مثلا وسط خوندن نوشته های پاندا واسه خورشید خانم یهو میدیدی نوشته:"انواع ریمل های مارک فلان واسه خورشیدی شدن مژه هاتون!!!" با قیمت مناسب!

جالبه من یکی دوبار رفتم قیمتها رو دیدم واقعا نمیدونم من خبر ندارم مناسب چقدره؟نویسنده نمیدونه مناسب یعنی چی؟ کلا مناسب رو باید دوباره تو فرهنگ لغت بازتعریف کنن!

نظرات 1 + ارسال نظر
پاندا سه‌شنبه 20 آذر 1397 ساعت 11:33

::::::)
باید به این موضوع بیشتر فکر کنم. شاید بتونم دوزار کاسب بشم.

باید بری اینستا.دیگه وبلاگا متروکه شده داداش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد