امتحان داریم

عید میلاد مبارک.

اینجور وقتها اینستاگرام پرمیشه از عکسها و تم های تبریک و خب هییییییی باید لایک کنی. البته من معمولا از کنار این پستها میگذرم. حالا باز خوبه تولد پیامبر هم گرامی میدارن. اما معمولا مناسبتهای دیگه جدی تر گرامی داشته میشن. نمیدونم والا. خودم تقریبا هیچ وقت همچین پستهایی ندارم. رویکرد پیجم این نیست. خیلی تلاش میکنم کم گویم و گزیده چون در!!!خخخخخخخخخخخخ. به هر حال عیدتون مبارک باشه .

فردا دوشنبه س و گفتم که امتحان دارم. واسه دیروز که کلاس داشتم موفق شدم با کمکهای بی شائبه!!! جوجه و بیدار موندن تا ساعت سه بامداد یک خودشیرینی عمیقی انجام بدم و احتمالا این همکلاسی های جدیدم میگن بابا این کی بود با ما همکلاس شد. داشتیم زندگیمونو میکردیما!خخخخخ

حالا جدا از شوخی من بس که وقت ندارم و واقعا الان کلی از کارهای اصلیم مونده سعی میکنم توی هر درسی که میشه کارهای کوچیکی که میدونم به چشم استاد میاد انجام بدم که ذهنیتش رو مثبت کنم تا انشالا نوبت به اصل کاریها برسه. واقعا مطلبی که زمینه ریاضیش زیاد بود تقریبا و جوجه خیلی بهم کمک کرد جمع کردنش اونقدرا هم وقت گیر نبودا ولی واقعا فندق اجازه نمیده. وقتی خوابید تازه شروع کردیم. دو ساعتی جمع شد.

الان فندق خوابه و  امیدی هم ندارم زیاد خواب بمونه. همین الان هم جوجه اومد بالای سرم و دید در حال وبلاگ نویسی هستم نگاه عاقل اندر سفیهی بهم کرد و محو شد!

برم واسه امتحان فردا بخونم. صدای بارون خوشگلی میاد. الان یادم اومد فندق خیلی روزه حمام نرفته،قرار بود امروز حمامش کنیم! بعد از حمام معمولا خوب میخوابه.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد