استاد ارزونی وارد میشود

الان که پونصد تا پست پشت سر هم گذاشتم فندق خوابه و من مدتها بود میخواستم اینکار رو انجام بدم. میخوام به خودم انگیزه بدم که باز بیام و بنویسم.همه تلاشم رو میکنم. باید با همین برنامه ریزی های کوتاه مدت بتونم بهتر از وقت نداشته م ! استفاده کنم.

تا خونه مامانم هستم باید برم ترشی مورد علاقه م رو بگیرم. اگر جوجه یاری کنه و بچه داری کنه از همون مسیری که میرم نمد بخرم یک سری به مغازه مانتوهای سی و پنج تومنی بزنم. شاید فراموش کرده باشین. من استاد خریدن چیزهای خوشگل ارزون قیمتم. احتمال داره فکر کنید که وسیله های خوبی نمیخرم اما واقعا واقعا چیزهایی که اصلا بهشون نمیاد بد باشن و خوشگلن و بهم هم میان رو ارزون میخرم. واسه داشتن یک چیزی کلیییییی صبر میکنم. همیشه حواسم به مغازه هایی که آف زدن هست و اگر رد بشم یک نگاهی بهشون میندازم. وسیله هام رو توی فصل و موقعیتی که نیاز ندارم میخرم و بارها شده که وقتی لازم بوده من دنبال خرید نرفتم چون چیزی که میخواستم رو داشتم.از سادگی استقبال میکنم چون مدت بیشتری قابل استفاده س. از اینکه یک مثلا کفشی بپوشم که قیمتش پایین باشه خجالت نمیکشم. فقط واسم مهمه که اون کفش به تیپم بیاد و دوستش داشته باشم. جالبه بدونین بارها مورد سوال واقع میشم که فلان وسیله ت خیلی خوشگله از کجا گرفتی و پس از شنیدن اینکه ارزونه فک طرف چسبیده به زمین.

البته مثلا یک کفشی که چرم باشه از صد فرسخی مشخصه . خب من یکی دو ا از این جور چیزها هم دارم. به جا و به وقتش میپوشم و واسم مهم نیست که مثلا نیم بوتی که چند سال پیش خریدم رو بارها بپوشم. چرمه و با دوامه. مگه چند روز توی سال بارون و برفه. والا نو و خوشگله. دیگه هر سال نمیخره ادم که!

حالا همه این شعارهام از اونجا شروع شد که میخواستم بگم میخوام برم مانتو نگاه کنم. کلییییییی مانتو دارم اما تجربه زندگی با خانواده جوجه بهم نشون داده که بهتره یک عالمه لباس و ...در مدلهای مختلف دم دستم باشه . واقعا خانواده جوجه غیر قابل پیش بینی هستن.

نظرات 1 + ارسال نظر
مه سو دوشنبه 10 دی 1397 ساعت 20:12 http://mahso.blog.ir

مبارک باشه خریدی بالاخره؟!

نه دیگه. الان سی و پنج تومنی ها زشت شدن یا هر جایی خوب نیستن.
میگم که فقط وقتی میگیرم که در ظاهر ارزونه اما استایلش خوب و مناسبه و بالاتر از این حرفهاست. گاهی فروشگاههای خوب یکهو آف میذارن یا سایز من رو ارزون میدن. اونوقتها وقت خریده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد